poniedziałek, 19 marca 2018

Genialna fotoksiążka od saal digital.

Czy też tak macie, że robicie pełno zdjęć,
Szczególnie swoim dzieciom..
I oczywiście leżą sobie cichutko na dysku.
I wiecznie czekają na wywołanie.
😎
Już raz zabrałam się i zrobiłam album.
A nawet dwa!
Niestety jakość była tak straszna...
Zdjecia malutkie, a format nieporęczny.
To była KATASTROFA!
Książki oddałam czym prędzej..babciom.😛
I postanowiłam nigdy więcej nie bawić się w wirualne książki ze zdjęciami.
Teraz trochę żałuję, że je oddałam.. Miałabym porównanie.
😝
I tak oto moje postanowienie zostało wystawione na próbę.
...
Fotoksiążka za recenzję?
Do zaprojektowania samemu?
I to tak od A do Z.
Sama mogę wybrać tło, czcionke, dodatki. Wszystko!
Prosty program do obróbki.
A folder z wybranymi zdjeciami czekał jeszcze od ostaniego razu.
Popatrzyłam, poczytałam opinię i stwierdziłam, że zaryzykuję.
😁
I nie nastawiałam się na nic.
Zrobiłam ekspresowo - w jeden wieczór, wysłałam i zapomniałam.
😁
A gdy dostałam powiadomienie o przesyłce byłam bardzo zdziwiona, bo przecież nic nie zamawiałam.
😁
Nie spodziewałam się, że będzie tak szybko zrealizowane.
Tym bardziej, gdy na przesyłce zobaczyłam adres niemiecki.


Książka jest bardzo solidnie wykonana. Nie ma strachu, że jakaś strona się pogniecie. Każda jest sztywna, mocna, nie ma szans na jakiekolwiek zgięcia.


Zdjęcia są w nasyconych kolorach. Piękne, wyraziste, idealne.
Fotografie tu wstawione, nie oddają ich niesamowitej ostrości.
Ta jakość powala mnie za każdym razem, gdy mam w ręku tą fotoksiążkę.😍



A co ciekawe wszystkie szablony, a przede wszystkim tapety i dodatki są w najlepszej rozdzielczości. Nasycone kolory i pierwszorzędna jakość.
Ta fotoksiążka od SAAL DIGITAL zachwyca od pierwszego wejrzenia.
Nie wiem jak wy, ale ja chcę wiecej. 😍



A na stronie www.saal-digital.com znajdziecie również fotoZESZYTY w formie kołozeszytu.
Są też plakaty w rozmaitych formatach, foto książki w miekkich oprawach, i wiele innych.
Co do okładek, to mogą mieć różną fakturę i materiał.

Śmiało mogę powiedzieć, że przy projektowaniu można puścić wodze fantazji. A portfel nie będzie zbytnio płakał.

Polecam Wam serdecznie i szczerze.
Bo gdyby mnie nie zachwyciła to pewnie kolejna babcia lub ciocia dostała by "prezent" 😁.
A tą foto książkę mogą co najwyżej obejrzeć, bo nie oddamy jej nikomu. 😁
Mogę zrobić drugą podobną, bo każda następna nigdy nie będzie identyczna.
Pozdro
😘

14 komentarzy:

  1. Nie wywołuję zdjęć, trzymam je na dysku ale taka książka to fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam od nich foto książkę, są świetnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa na zachowanie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie fotoksiazki, to najwspanialsza pamiątka 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tą firmę i uwielbiam ich produkty 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  6. mój syn też ma fotoksiążkę! cudowna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stare zdjęcia mam wywołane. Resztę trzymam na dysku niestety. Mam ich dziesiątki tysięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedna i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotoksiazki tej firmy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taka formę przechowywania zdjęć 💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam od nich książkę a nawet dwie 😍 są super ❤

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam 😊