poniedziałek, 20 sierpnia 2018

BACK TO SCHOOL z ST.MAJEWSKI



Ach te wakacje. . Czemuż no czemuż tak szybko mijają..
Ależ ciężko będzie wrócić do szkoły..
I nie myślę tu tylko o sobie.
😜
Monia uwielbia przede wszystkim bawić się albo rysować.
Ale z nauką jest już gorzej.
😜

Coś musiałam wymyślić.
I stwierdziłam, że jedyne wyjście to zachęcić ją jakąś fajną, kolorową wyprawką.
Niewiele myśląc przejrzałam ofertę i stwierdziłam, że najlepsze są sprawdzone firmy.
Wybrałam ST.MAJEWSKI, czyli BAMBINO, które chyba wielu pokoleniom dobrze kojarzy się ze szkołą i dzieciństwem.
Ale te współczesne BAMBINO to jeszcze bardziej kolorowy design i współczesne rozwiązania.


Moni najbardziej podobają się motywy z zabawnymi zwierzątkami np. słonie, niedźwiedziem czy tukanem. Od razu robi się weselej. Wszystkie akcesoria przyciągają wzrok.
Więcej TU - KLIK

Moni szczególnie do gustu przypadły dwustronne pisaki oraz brokatowe i neonowe farby. Cały czas mnie pyta,kiedy będzie mogła nimi coś namalować. 😃
Oczywiście brokatowa plastelina też się podoba. Czeka niecierpliwie w kolejce. A ma tyle odcieni, że trudno będzie wybrać. 😊



Monia zwróciła szczególną uwagę na nietypowe nożyczki i genialną temperówkę w jej ulubionym kolorze. Chętnie powycinałaby coś w nowych kolorowych papierach.
😃


I jak to wszystko ma wytrzymać do szkoły.
😃
Zeszyty nie wytrzymały, a pisaki wielokrotnie były w użyciu. Były nawet zabieranie ciągle na wycieczki.
😃
Nawet młodszy brat ich używał.

Co prawda nie znalazł kartki, ale drewniana podłoga (w domku nad morzem) też się nadała..
Przez chwilę myślałam, że padnę jak zobaczyłam te malowidła.. O dziwo bardzo szybko zmyłam je z podłogi chusteczką nawilżaną!
Kolejny wielki plus podwójnych piasków BAMBINO. 
😂😝😍
Wielki zestaw kredek ołówkowych też z nami pojechał. Mają trójkątny kształt dlatego są idealne do trzymania w małych rączkach.
Okazało się, że są idealne nie tylko do kolorowania. Ale są tak miękkie i dobrze napigmentowane, że farbowały nawet piasek na plaży.
😂😂😂




A teraz czas na najważniejsze.. Czyli na plecak.
To też ST.MAJEWSKI, a dokładniej linia ST.RIGHT. Mają tak piękny design, że ciężko nam było coś wybrać..
😃🙊😍
Stanęło na piorkach, bo taki trochę przyrodniczy motyw, który Monia uwielbia. No i mamy tu ukochane kolory Moni czyli róż, fiolet, niebieski.



Do plecaka mamy piórnik w tym samym wzorze. A jest nietypowy, bo ma dodatkowe schowki i przegrody. Właśnie taki model kupiłam parę miesięcy temu na aliexpress.. Ale okazał się tak płytki, że wszystko by z niego wypadło..
Ten od ST.RIGHT jest bardzo pojemny i pomieści wszystko, co potrzebne.
Więcej wzorów TU - KLIK

😍😃😊

A żeby nie było, że tylko córka się obłowiła, to i mamuśka coś sobie wybrała.
😍😍😍
Tak mnie oczarowały wzory plecaków, że musiałam sama wziąć coś soczystego i rzucającego się w oczy. Zakochałam się w shoperce w arbuzy.
Zobaczcie jak pięknie się prezentuje!


Nie mogę powiedzieć, że jesteśmy gotowi na 100%.
Jeszcze trzeba nabyć jakieś kapcie czy bluzę do szkoły.

Najpierw czeka nas przemeblowanie pokoju dzieci.
Wjedzie tam ogromna szafa. Jak ją zapełnię to będę wiedziała czego nam jeszcze brakuje.

A na razie życzę Wam udanych zakupów w duchu BACK TO SCHOOL.
😃😘
I zapraszam na stronę ST.MAJEWSKINacieszcie oczy tymi pięknymi wzorami. 😍😍😍
P. S. Chyba nie wytrzymam i jeszcze coś kupię.
😃
Pa!

A więcej kolorów znajdziecie na stronie

ST. MAJEWSKI





23 komentarze:

  1. Ja się nie dziwię, że te przybory nie wytrzymują do roku szkolnego! Kurczę, szkoła... to były czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh ten szkolny czas... tyle kolorowych rzeczy 😊😊 az zal ze juz się nie chodzi do szkoły teraz takie piękne akcesoria robią, a te torby ! ? Boskkie 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Plecak skradł moje serce zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie piękne, ze aż chce się wrócić do szkoły ! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem dorosła, a czuje się zaczarowana ilością kolorów w tych przyborach!cos pięknego ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecak mnie oczarował ❤ wszystkie te przybory są ekstra ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ubolewam, że wakacje się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki kolorowy powrót do szkoły musi być bardzo miły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubiłam tego całego zamieszania związanego z przygotowaniem do szkoły 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba plecak i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki bogaty asortyment :) Kredki Bambino pamiętam jeszcze ze swojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę się zabrać za szykowanie wyprawki dla syna

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chętnie wróciła do szkoły 😍❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój syn jeszcze ma to przed soba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh Bambino.. Od zawsze na zawsze beda kojarzyć mi się z dzieciństwem 💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj wakacje minęły niesamowicie szybko 🙈🍋

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbialam kupować nowe rzeczy do szkoły, flamastry, kredki❤️ To były czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny plecak :) Aż chciałoby się znowu chodzić do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ehh, aź mi się wakacje zamarzyły albo chociaz troszke cieplejsza pogoda 🤤🙃

    OdpowiedzUsuń
  22. Powroty do szkoły zawsze bywają ciężkie. Bardzo ładny plecak. Pamiętam, że też dla moich chłopaków lubiłam kupować kredki i flamastry.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam 😊