wtorek, 26 listopada 2019

Cudowna pościel w kotki i pieski.

Zapytałam ostatnio dzieci jaką pościel by chcieli. A musiałam kupić już coś nowego, bo wszytsko niemiłosiernie wyciuchane. 
😜
No i oczywiście odpowiedzią były pieski i kotki, albo jakieś słodziaki. 
😁
Taki warunek postawiły dzieci. Ja szukałam 100% bawełny.
😁👍
I znalazłam coś, co zadowoliło obie strony. A raczej zachwyciło.
😁

Jedna pościel to sam kot, a druga dwa słodziaki. 😁 Do poszewki na kołdrę, jest też jedną na wielką poduszkę. 
Zdjęcia są piękne, wyraźne. 
A pościel w dotyku bardzo przyjemna. 
Przez lata przekonałam się, że najlepiej śpi się pod 100% bawełną. 
😍


A wzorów jest oczywiście o wiele więcej. Na stronie FARO Tekstylia można znaleźć ich mnóstwo. 
😍
Znajdziemy tu filmowe poszewki na poduszki:

Milusie, ciepłe i piękne kocyki np świąteczne:


Fantazyjna pościel zarówno dla dziecka jak i nastolatka. Ten słoń podoba się mojemu mężowi. 😁👍


Cudowne bawełniane i SATYNOWE pościele w najróżniejszych barwach i wzorach. 😍


Mi osobiście podobają się jeszcze takie:



Już wiem jaki będzie jeden z prezentów, który kupię dla rodzinki. 
😁👍