niedziela, 9 grudnia 2007

Jeszcze tylko..

.. dwa tygodnie do świąt ;o]

I nie szkodzi, że dopiero co rodzinka nas odwiedziła - jedziemy teraz do nich --> czekaj na nas mazowieckie już niedługo przybywamy ;oD

A co poza tym... Sporo pracy - ale na szczęście te ostatnie tygodnie przed świetami są o wiele spokojniejsze.. To czas nauki kolęd i świąteczne tematy;o} Odpadaja mi zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne też już się skończyły ;oD Tak więc w środy znowu mam wolny wieczór!!

No i w naszym mieszkanku ciągłe zmiany - nowe dywany, karnisze czekaja na zamontowanie, nowe półki w kuchni, czajniczek lśniąco-błyszczący [na razie heheh]no i oczywiście wymarzona ---> KLIK

A poza tym jakieś drobne prezenty - przed świąteczne:

  

No i oczywiście większośc podarków dla rodzinki również zakupiona - tylko mamy dylemat co kupić babci - macie może jakieś sprawdzone pomysły ??? Bo jakos mi głupio obrus kupować...znowu..  No sama nie wiem.. Jeszcze mamy podpytam.

A dzisiaj zjechała do nas rodzinka - bracia Mężusia i oczywiście żona jednego z nich - co dwa tygodnie jest u nas, bo zaczęła studia :O] No chłopcy włąśnie sobie pojechali na oglądanie zakupowe a ja zostałam w domku - bo nie lubię z facetami na zakupy chodzić [no  i ktoś musi obiad zrobić..]. Oni niestety oglądaja każdą rzecz przez pół godz. - a ja nie mam tyle cierpliwości-szczególnie do wiertarek itp. ;oD Ja w tym czasie to zawsze cały sklep oblecę parę razy heheh ;o]

A oto co dziś sobie zjedli na śniadanie bracia Wu:

  

Tak tak to są ośmiorniczki - są bo nie dali rady zjeść - a musze nadmienić, że mój Mężuś wszystko co dziwne to musi spróbować, ale przy tym zwątpił hehehe :O] Ja tylko powąchałam hehehe - jak ktos ma ochote to ostrzegam wygląda okropnie... te malutki  macki..

A teraz uciekam sobie włączyć filmi dla relaksu:o] Może znowu: KLIK   KLIK 

a do tego MASECZKA upększająca - a co!

CAŁUSKI!!!!!

 

dodane:

p.s. tu lepiej sobie posłuchać --> KLIK <-- na pewno będzie działać ;o}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊