czwartek, 1 marca 2018

Kremy do zada艅 specjalnych.

Czas ucieka nieuchronnie.
馃槢
Musia艂am wi臋c si臋gn膮膰 po kremy.
Wcze艣niej u偶ywa艂am sporadycznie.
A dlaczego?
Bo mam t艂ust膮/mieszan膮 cer臋. I nie potrzebowa艂am dodatkowo jej zapycha膰.
Niestety...  Z czasem strefa T czyli  czo艂o, nos, broda zacz臋艂o sprawia膰 problemy.
艢wieci艂o si臋 bardzo.. Nawet po u偶yciu podk艂adu matuj膮cego.
Za to policzki bardzo si臋 wysusza艂y.A sk贸ra 艂uszczy艂a si臋.
Po艂o偶enie podk艂adu na tak膮 sk贸r臋 ko艅czy艂o si臋 fatalnym wygl膮dem..
馃槤
Po przetestowaniu r贸偶nych krem贸w trafi艂am na kilka wartych uwagi.
Nawil偶aj膮cy i matuj膮cy od EVELINE COSMETICS. Robi robot臋. Moja sk贸ra by艂a po nim w lepszej kondycji. Daje poczucie takiej 艂adnej cery. 馃槉
Ten tu od ORIFLAME jest typowo nawil偶aj膮cy. Ale formu艂a jest boska, 偶elowa, lekka. Polecam, bo jest do cery mieszanej wi臋c nie obci膮偶a zbytnio. 
I ostatni z EVELINE COSMETICS. Typowo do cery mieszanej. Ma za zadanie matowa膰. I cho膰 moja sk贸ra niestety nie poddaje si臋 prawie 偶adnemu matowieniu. Po ka偶dym kremie si臋 wy艣wieca. Ale tu bardziej chodzi o normalizacje ni偶 o typowy mat. Krem nadaje si臋 pod makija偶. 
No i nadesz艂a pora na serum. To dla mnie nowo艣膰 sami serum rzecz jasna. D艂ugo nie mia艂am poj臋cia, 偶e co艣 takiego istnieje. To serum jest jakby luksusowe. 艢wietny sk艂ad i dzia艂anie ok. Oczywi艣cie trzeba troch臋 pou偶ywac, 偶eby odczu膰 r贸偶nice. Ale cera w o wiele lepszej kondycji. 馃憤
A Wy jakich krem贸w u偶ywacie? 
Mo偶e jest kto艣 kto poleci mi jaki艣 super krem do sk贸ry mieszanej? 
Pozdro. 馃憤

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Zapraszam 馃槉