czwartek, 15 sierpnia 2019

Idealny plecak do szko艂y z ST. Majewski

Nadchodzi NOWY rok szkolny.
馃榿馃憤
To jest moja ulubiona pora roku.
馃榿
PORA na kompletowanie wyprawki szkolnej.
馃榿馃憤
I powiem wi臋cej! Ja to bardziej lubi臋 ni偶 moje dzieci. 馃ぃ
Ale nie szkodzi, jeszcze si臋 wkr臋c膮.
馃槣
My艣l臋, 偶e dlatego tak mam, bo ja przecie偶 w dzieci艅stwie mia艂am jedno pude艂ko kredek, kt贸re nota bene by艂o takie same u ka偶dego. A teraz ta r贸偶norodno艣膰 mnie powala.
馃槏
Podobnie by艂o z wyborem plecaka. Jeden wz贸r na krzy偶. Oczywi艣cie z biegiem lat by艂o lepiej, ale i tak bez szale艅stw.
馃槣
A teraz? Same cuda.
Dla mnie jedyny problem teraz to Zdecydowa膰, kt贸ry b臋dzie najlepszy.
馃槣
Mamy kilka warunk贸w, kt贸re plecak dla Moni musi spe艂ni膰:
馃憤
1. Kolorystyka - musi by膰 pi臋kny. 馃槏
2. Niebrudz膮cy wz贸r. 馃憤
3. Du偶o przegr贸dek - Monia lubi bra膰 ze sob膮 r贸偶no艣ci. 馃檴
4. Musi by膰 w miar臋 lekki. 馃榿
5. Wytrzyma艂y i solidny. 馃憤

Taki oto plecak wybra艂y艣my na ten rok szkolny.
Wszystko co Moni si臋 podoba jest w艂a艣nie w nim. I pi臋kny wz贸r i mn贸stwo kieszeni. Jest te偶 solidny i bardzo wytrzyma艂y. Ma usztywniane plecy i szerokie ramiona. Poza tym wz贸r jest niebrudz膮cy. 馃榿馃榿馃榿馃憤
A kieszonki? Jest ich mn贸stwo. Jest nawet oddzielna na laptopa.
馃榿馃憤
艢rodek jest szary czyli znowu wielki plus - nie b臋dzie wida膰 przypadkowych ma藕ni臋膰 o艂贸wkiem czy d艂ugopisem.
馃榿馃憤 A i wygl膮da na to, 偶e 艂atwo si臋 go doczy艣ci w razie czego.
馃榿馃憤


Mamy te偶 pi贸rnik do kompletu. 馃槏
Jak偶e mi si臋 podoba ten wz贸r. 馃槏 A kszta艂t sprawdzony - Monia mia艂a podobny w tamtym roku. 馃榿馃憤

A brat te偶 dosta艂 sw贸j mini plecaczek. Pozazdro艣ci艂 siostrze i co艣 trzeba by艂o na to poradzi膰.
馃榿馃憤


A 偶e plecak dla Moni zosta艂 kupiony w wakacje, to postanowili艣my go zabra膰 na objazdow膮 wypraw臋 wakacyjn膮. 
Odwiedzili艣my kilka ciekawych miejsc (o tym pozniej馃榿). 
No i co tu du偶o m贸wi膰. Plecak okaza艂 si臋 by膰 bardzo wygodny, pakowny i por臋czny. Sam w sobie nie wa偶y du偶o i z przyjemno艣ci膮 nosili艣my go w trasie. 
A prze偶y艂 wiele, bo i piasek na pla偶y, 
i mokre muszle
 i wypraw臋 statkiem 
i park smok贸w z dinozaurami 
i stare mury zamkowe, 
a na ko艅cu nawet wiejskie klimaty u prababci. 
Jednym s艂owem da艂 rad臋. 
馃榿馃憤




POLECAMY 
od KOLOROWY 艢WIAT BAMBINO 
(ST. MAJEWSKI ) 
馃槏馃憤馃槏


A o tych naszych wycieczkach opowiem w oddzielnych postach, bo dzia艂o si臋 sporo.
馃榿馃憤
POZDRO. 馃槉