poniedziałek, 21 października 2019

Piękna kolorowa jesień. 😍

Ech jaka cudowna ta tegoroczna jesień. 😍
Znowu dziś było tak gorąco, że kurtka była niepotrzebna. 😊 Ubrałam się trochę za ciepło, ale rano jest rzeźko. 
😊
Poza tym już drugi miesiąc jeżdżę rowerem do pracy i chyba tylko dwa razy była paskudna pogoda. 


A do tego nałogowo robię zdjęcia. Mój telefon zaraz znowu padnie. 😜 A dokładnie zapcham pamięć na amen. 😜 
Ale jak można oprzeć się tak cudownym widokom. 
😍
A to tylko zdjęcia z telefonu. 
(więcej i to codziennie znajdziecie na moim instastory na @ewaletmego) 
👍

A na dokładkę dzisiejszego słonecznego dnia, posiedzieliśmy sobie na placu zabaw. 
😁
Trochę mi zawsze nudno na tej ławeczce. 😜 Ileż to godzin na niej wysiedziałam. 😜 Nawet w telefonie siedzieć nie mogę. 😜 No musze mieć dzieciaki na oku, szczególnie Miśka. 😜


A tu na ławeczce ze mną moja ukochana torebka od @zielinskibags 
😍😍😍
 Tyle co ona przetrwała przez te dwa miesiące rowerowania. 🙊
Jednym słowemi jest bardzo wytrzymała. I piękna. A w słońcu najpiękniejsza.
😁 😍
A ten w piórka to plecak Moni. To jest ten drugi, który jeździ na kółkach. Genialnie się go prowadzi. 😍 Nawet Misiek jeździ nim jakby był pusty. 
😊
Ech to był fajny dzień. 
I gdyby nie latanie po sklepach za brązową włóczką do szkoły dla Moni.. 😜
Eee nie, było fajnie. Ustrzeliłam sobie kilka bluzeczek. 
😁👍
Pozdrwm. 
😊