piątek, 16 lutego 2007

A na poczatku był..

... Potem :D

Najlepszy kabaret jaki Polska nasza zrodziła:)

Przestali istnieć już w 1999 roku - nigdy nie widziałam ich na żywo, ale...

Byli  jedynym kabaretem, który sprawia,  że autentycznie płaczę=ryczę=zataczam się=umieram=duszę się  ze śmiechu:D

Jakiś czas temu znalazłam stronę o nich --> jak to dobrze że po tylu latach wciąż pamiętają o swoich fanach:D

Oto kilka linków do ich tekstów:

--> Myśliweczek

--> Baba Jola

--> Książe Fredek

--> Kapturek

--> Antygona

--> Otello

-->Hitler

i do posłuchania ich najlepszych skeczy:

--> Dama na wieży

--> O królewnie z poprawczaka

--> Pinokio

--> Hamlet

--> Szybki Makbet

--> Samobójcy na moście

A najlepiej to sobie ściągnąć wszystkie i słuchać w przypływie złego humoru - od razu robi się lepiej - GWARANTUJE :D

Mam nadzieję, że choć troche was zarażę:D

Oczywiście nie ma to jak zobaczyć i usłyszec ich jednocześnie:) Jak komuś sie spodoba to są płyty--> POTEM. Ja mam już dwie:D

 

Bo niech każdy sie o tym dowie, że śmiech to przecież zdrowie - hihihi:D

p.s. a teraz ide sie lernenować dojczem:)

POZDROWIONKA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊