poniedziałek, 22 października 2007

Ach ... To już ...

... rok odkąd powstał ten blog ;o]

Nie jest to dla mnie żadne spoecjalne święto - lubie tylko pamiętać ;o]

Kupię sobie z tej okazji danio intenso kokosowe - o! NIE! albo koralne - taakie piekne niebieskie ostatnio widziałam ;o]

 

A na początku? Na początku było nieciekawie -

- ale moje zapędy twórcze [patrz: zbyt często mi sie nudzi heheh] sprawiły,

że ciągle coś tu zmieniam ...

Nawet już nie pamiętam jak ten blog na początku wyglądał ;oD

Nie darzę go specjalnym sentymentem - ale le musze przyznac, że lekko sie uzależniłam ;oD No i lubię sobie czasem poczytać co było słychać u mnie rok temu o tej porze ;oD

No i najmilej jest mi z tego powodu, że znalazłam tu parę bardzo ciekawych osób dzięki którym poszerzam horyzonty .. czasem aż poza granice naszego kraju hehe ;o]

 

CAŁUSKI DLA WSZYSTKICH ODWIEDZAJĄCYCH  ca  ca  ca 

Dziekuję Wam bardzo za to, że czasem się odzywacie - to na prawdę sprawia człowiekowi wiele radość - to tak jakbym dostawała listy ;o}

Z Pozdrowieniami  i :

    

E.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊