wtorek, 31 marca 2009

dzięki piosenkom zapamiętuję...

.. chwile albo etapy mojego zycia... Potrafię prawie dokładnie przypomnieć sobie co czułam gdy słuchałam którejś tam piosenki...

 

JASON MRAz the Rememdy

Pomógł mi przejśc przez pisanie mgr - jak tylko miałam miałam chwile zwątpienia:D

To jest przesączone optymizmem - Sami posłuchajcie:

Curbside Prophet     I'm Yours 

 

Zawsze sprawiała że wracał mi dobry humor:

DONT WORRY BE HAPPY

Nawet kiedyś utleniłam sobie koszulkę w ten napis - potem się okazało, że była z błędem hehe : o)

 

Ale były też chwile, w których drażniły mnie takie piosenki albo po prostu były nie na miejscu.. Wtedy słuchałam:

LINKIN PARK numb       In the End

Metallica

Antidotum

 

A oto inne poprawiacze nastroju:

Decymy

Blenders    Poniedziałek   K.Kowalska 

 

C.D.N....

POZDROWIONKA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊