czwartek, 12 marca 2009

No nie moge uwierzyć, że...

... zespół z mojego dzieciństwa i nastoletniej młodości reaktywował się :-D Mój najmłodszy brat mnie ostatnio oświecił  - bo ja oczywiście nie wiem co się na świecie dzieje hehe :-D

Teraz wygladają tak:

  

 

A czy ktoś pamięta jak wyglądali na przełomie lat 80/90tych?? :

  

 

Kurcze jak to wszystko nagle do mnie wróciło...

Pierwsze wspomnienie z nimi zwiazane to to jak wieczorami przy zgaszonym świetle razem z moimi braćmi słuchaliśmy ich jedynej kasety jaką mieliśmy.. :-D

Potem pamiętam jedną ściane wyklejoną dokładnie dziewięcioma plakatami - za które (jak to mój brat mi przypomniał hehe) oczy bym wydrapała heheh :D A plakaty owe skrzętnie konserwowałam kredkami i flamastrami w odpowiednich kolorach ehhehe :D

To na ich piosenkach uczyłam się angielskiego i to przez nich pokochałam ten język i marzyłam o podróżach do krajów anglojęzycznych :-D

To dzięki ich piosenkom mogłam "odlecieć" w świat marzeń, od problemów procentowych mojej rodzinki - których do tej pory wolę nie pamiętać...

................

Wszystko to do mnie wróciło ... i okazało się, że to nie jakiś koszmar senny tylko część historii mojego życia.. której wolę nie pamiętać, której już prawie nie pamiętam...

 A dzięki muzyce (a szczególnie tej anglojęzycznej) i pierwszym silnym fascynacjom muzycznym i pierwszym zauroczeniom (;o} ) przetrwałam ten najgorszy okres mojego życia ..

A z drugiej strony miło zdać sobie sprawę jakie mam szczęście teraz - bo przecież wszystko to co WTEDY sobie marzyłam SPEŁNIŁO SIĘ teraz :-D Przede wszystkim

NAJKOCHAŃSZY Mężuś na świecie nota bene podobny to jednego z NKOTB (udusi mnie jak sie dowie, że tak napisałam hehehehhe).

..................

I co tu dużo pisać... ostatnio słucham :

NKOTB "Single"          NKOTB Single   

NKOTB "2 in the morning"           NKOTB "Summertime"    

"Put it on my tab"                           "Grown man"        

 

A może ktoś pamięta:

STEP BY STEP

 

Oczywiście po nich było wiele innych ...

ale oni byli pierwszym Boysbandem ... zaczeli te szaleństwo hehehehe :o]

NKOTB Blog              www.nkotb.com    

Danny Wood song                Joe McIntyre song       

POZDROWIONKA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊