poniedziałek, 11 października 2010

10 rzeczy. które..

  .. lubię :

[kolejność nie gra roli]

 hehehe  Lubię oglądać filmy - szczególnie seriale komediowe - ostatnio TEN i TEN a to mój ULUBIONY i co za tym idzie uwielbiam się śmiać :D

 hehehe  Lubię jeść ulubione potrawy - a jestem bardziej za tymi tradycyjnymi  np. TAKA, TAKĄ albo TAKĄ:P

 hehehe  Uwielbiam wszelakie owoce - ostatnio TEN, TEN i TEN :D

 hehehe  Uśmiech mojej Monisi zaraz po przebudzeniu :D

 hehehe  Szperać w internecie: Facebook, fora, itp.

 hehehe  Wycieczki na łonie natury = GÓRY!!

 hehehe  Uczyć - i mimo wszystko lubię te zamieszanie szkolno=pracowe :D

 hehehe  Gościć się - i gadać, gadać :D

 hehehe Sprawiać innym przyjemność - robić niespodzianki=prezenty :D 

 hehehe  Długo spać i siedzieć w nocy - czyli nocny marek ze mnie :D

 

A u MONI coraz więcej się dzieje :D Ostatnio zaliczyła:

   wkładanie nóg do buzi brawo

pełzanie do tyłu  brawo 

podnoszenie się do siadu  brawo 

pierwszy obiadek z mięskiem  brawo 

I była bardzo grzeczna na ostatniej naszej wycieczce TU :

Reszta zdjęć z GALERII Monisiowej :)

 

POZDROWIONKA!!!

 

p.s. To mój ostatni CAŁY tydzień z Monią!! - W nastepny piątek do pracy!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊