czwartek, 2 sierpnia 2007

Ta dam!!!!!!!!!!!!! ;o]

Oto dzieło brat mojego Mężusia - wczoraj cały dzień pucowane, układane, itp A i oczywiście pozmywane hihi ;o)

  

Wczoraj dokupilismy jeszcze metalową osączarke, żeby pasowała do relingów na szafkach ;oD Serce się cieszy jak Mężuś tyle kasy wydaje na kuchnie. Wczoraj mu dziekowałam, że mi taką pikną zfundował a on powiedział, że zrobił to żebym nie jęczała - Paskud jeden heheh - ale ja i tak wiem, że jemu sie jeszcze bardziej podoba niz mnie ;o) Poza tym gdyby chciał to zrobic na odczepne, to sam by nie wybierał frontów i blatu i kombinował co tu jeszcze zrobić żeby było ładniej ;o) Ale Paskud troche jest bo mnie wkreca - lubi mnie draznic heheh ale ja go przejrzałam hehehe ;o) Szpieguś jest i tyle ;o)

Teraz zdarza mi się siadac i podziac to dzieło - wczoraj tak było jak za bardzo spać mi się nie chciało ;o) Włączam sobie pikne światełka [okapowe tez] - i podziwiam ;o) Piknie jest, szczególnie gdy wszystko na swoim miejscu ;o) W domu od razu inaczej się zrobiło - jeden pokój pozbył sie mebli kuchennych, a drugi gratów z kuchni!. Teraz juz moge oprowadzać wycieczki ;oD Jeszcze tylko dziś czeka mnie odkurzanie i zmywanie podłóg - ale do tego drugiego to chyba będe musiała przywyknąć, bo linoleum jest mnóstwo. Z dwojga złego wolę mopem podłogę zmywac niz odkurzac dywany ;o)

I tak to właśnei upłynął mi pierwszy miesiąc wakacji - ale urządzanie nowego mieszkania to przyjemność, szczególnie gdy odbywa to się w takim tempie ;oD

Teraz czekam na przyjazd brata ciotecznego [w tych stronach się mówi kuzyna ;o)]. A potem wybieram się w rodzinne strony - niestety to nie będa dwa tyg ja w zeszłym roku - ale nie zależy to ode mnie. Pojechałam bym sama gdyby te bilety kolejowe nie były takie drogie. Tak, tak jedyny minus całej tej przeprowadzki to to że fundusze topnieją bardzo szybko .. Ale takie to życie jest ;o)

CAŁUSKI I POZDROWIENIA~!

I UDANYCH URLOPÓW ZYCZE _ kto jeszcze nie był ;o)

 

P.S. A to piosenka, która dawała nadzieje, gdy już myslałam, ze nie spotkam mego Ukochanego ----> ZACZEKAM ---> dla wszystkich, którzy tracą nadzieje ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊