poniedziałek, 8 stycznia 2007

Dzisiaj...

... przyszłam wcześniej z pracy - jak zwykle w poniedziałki - zrobiłam po drodze zakupki no i zaraz po przyjściu włączyłam wirtualny świat:)

Jednocześnie chciałam sprwadzić co piszczy w telewizji - a chodziło mi głównie o jakiś serial komediowy bo tylko to toleruję no może oprócz filmów przyrodniczych:D

No i na co się natknęłam????

Na nich:

  

http://www.filmweb.pl/Film?id=92162

 

To mój ukochany, ulubiony, najśmieszniejszy, przeuroczny, mądry, naładowyany pozytywną energią serial:D

Jakże się ciesze, że znowu będe mogła z nimi spędzac choc chwilke:D

Kiedyś ten serial dawał mi choć trochę nadziei na to że istnieje prawdziwa miłość i że trwa ona mimo przeciweiństw charakterów i złych zakusów losu:)

Ech miło sobie powspominać zwłaszcza że moje marzenia się spełniły:D

Oho! Zaczął się następny serial - chyab jestem uzależniona trochę od tych KOMEDIOWYCH - teraz czas na "Zwiariowany Świat Malcolma"  -

http://www.filmweb.pl/Film?id=107977

- tez zabójczy tylko tak zupełnie inny - na nim zaśmiewam się do rozpuku ale powiem szczerze nie chciała bym miec takich dzieci za żadne skarby świata - hehe ;D

Tak więc przyznaję się - najbardziej w tv interesują mnie seriale komediowe - hehe - a co! Uwielbiam się pośmiać - szczególnie gdy taka szaruga za oknem...

POZDROWIONKA I MIŁEGO DZIONKA!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊