czwartek, 10 maja 2007

I znowu byłam u spowiedzi...

Jestem uzależniona od:

internetu, czekolady/żelek, spania, Mężusia,

Uwielbiam:

góry, wycieczki, słodką kawę z mlekiem, herbatę z cytryną, mandarynki/pomarańcze, wąchanie i smakowanie, angielski, filmy/komedie, grzebanie w internecie, kierowanie samochodem, imprezy z rodzinką i znajomymi, zapach nowych książek, powietrze po burzy, uczucie spełnienia, Mężusia

Marzę:

żeby wszyscy mi bliscy byli zdrowi i szczęśliwi, o podróży do Wielkiej Brytanii, USA i Nowej Zelandii (do wyboru) i jeszcze Rzymu, małym domku nad jeziorkiem ze skalniaczkiem i kilku zwierzakach,  żeby mówić w conajmniej sześciu językach, żeby na starość być zdrową i móc podróżować po świecie ze zdrowym Mężusiem!

Nie lubię: 

niezapowiedzianych wizyt, chodzić do dentysty, spiekoty/deszczu/zimna, diet, wścibstwa, gdy mnie ktoś kontroluje, kupować ubrań, nudzić się

Denerwuje mnie:

wtrącania się obcych w moje sprawy, bałagan, odkładanie na ostatnią chwilę, kupowanie butów

Obojętne mi:

polityka, (chyba zbyt wieloma rzeczami się przejmuję - hehe)

 

A następne osoby proszone o wyznania to:

Fioletka

Ann

Duszyczka

i kto tam jeszcze chce ;oD

 

CAŁUSKI!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊