poniedziałek, 11 czerwca 2007

I zaczęły się...

... wyrzeczenia...

  - to teraz będzie podstawa mojej diety... ;oD

Az tak się nie smucę bo z owocami są pysznościowe - właśnie je jem z truskawkami ;o)

No musiałam po prostu w końcu się wziąść za siebie... Zapuściłam się za bradzo - a tu zaraz zaczną się wypady na plażę, ponton, opalanie, szaleństwa - a ja się źle będe czuła. Oczywiście Mężuś mówi, że jestem pikna i w ogóle, że on nie wie o co mi chodzi.. Całe szczęscie ;o) Kochany ślepotnik mój ;o* To mi przeszkadza i już! Tylko nie myślcie że niewiadomo jak się zatłuściałam hehe ;o) Musze zrzucić choć ze dwa kilo - tyle mi wystarczy żeby znów się poczuć lekko jak motylek hehe! A wszystko to przez: święta, grile, święta, uroczystości, goszczenie gości itp. W kazdym razie zasada " M Ż " jest chyba najlepsza! Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie - na szczęście będę miała sporo roboty do końca roku - więc nie będę miała za bardzo czasu się nad tym zastanawiać :o) Najważniejsze żeby mi się trochę żołądek skurczył - bo za dużo juz i się mieściło w moich czeluściach hehehe ;o)

No ale żeby nie było za łatwo to - > już w piątek czeka mnie kolejna impreza a potem na weekend przyjadą kolejni goście ;o) Tak więc mam zamiar zrobić:

               :oP

A poza tym jeszcze jakąś sałatkę z tuńczyka może, tort naleśnikowy na ostro, makaron zapiekany z mielonym, warzywami i serem albo gluash :o) I jak tu przy takich pysznościach przejść obojętnie ?!? Ale jakoś dam radę :O) Bo jak coś sobie postanowię to nie mam mocnych!

A po dwóch tygodniach i oczywiście ćwiczeniu na rowerku [to to już jest sadyzm hehehe - bo on stacjonarny hehe] mam nadzieję się prezentować na takiej oto plaży którą ostatnio odwiedziliśy:

 Piknie tam było - na pewno wrócimy!

A teraz lecę na angielski lekcję przygotowac i pouczyć się jeszcze na niemiecki -> trwa to wszytko do końca czerwca.. A jutro wycieczka kolejką wąskotorową nad pewne jeziorko! A w środe Rady klasyfikacyjne [mamy dwie - podstawówki oraz całego Ośrodka Szkolno-Wychowaczego]! Także jeszcze troche - ale to tylko dwa tygodnie ;o)

 CAŁUSKI!  <-- klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊