piątek, 1 czerwca 2007

Wspomnienia...

... z dzieciństwa:

    ja z braćmi+kuzyn

  i na szlaku w Karkonoszach!

To były piekne czasy! Wtedy właśnie zakochałam sie w górach:oD Spędzaliśmy tam mnóstwo czasu w wakacje :oD Pamiętam tez te moje długaśne włosy - jak mnie ręce bolały gdy uparcie wiązałam idealne dwa kucyki - hehe ;oD

Powrót do dzieciństwa jest dla mnie zawsze sentymentalny - tyle się wtedy działo - w tylu miejscach było ;oD

Jeszcze czasem czuję się dzieckiem i mam nadzieję, że nigdy tgo nie zapomne :oD

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WSZYSTKICH DZIECI - TYCH MAŁYCH, WIĘKSZYCH I CAŁKEIM DUŻYCH !

Całuski!

P.s. i niech was nie zdziwią moje miny na zdjęciach ;o) Jeszcze ciągle mi się zdarzają hehe -> już taką mam twarz i mimikę ;oD

Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam 😊